Reklamáció-, visszárukezelés

1. Mennyiségi reklamáció ügyintézés:
   - Cégünk telephelyén, személyesen átvett áruk esetén a távozást követően mennyiségi reklamációt nem fogadunk el, ezért kérjük, hogy az áru átvétele során, még mielőtt a telephelyet elhagyná, alaposan ellenőrizze a számlán vagy szállítólevélen szereplő, átvett áruk mennyiségét!

   - Ügyfélszolgálatunkhoz beérkezett reklamációjával kapcsolatban a lehető leghamarabb visszajelzést küldünk Önnek. Pozitív elbírálás esetén (tehát a GNT impex Kft. hibájából adódó eltérés esetén) azonnal rendezzük az eltérést az Önnel egyeztetett módon.
   - Amennyiben további kérdése merülne fel reklamációjával kapcsolatosan, kérjük, forduljon ügyfélszolgálatunkhoz. A forma nyomtatvány a Letöltések menüpontban letölthető.

2. Minőségi reklamáció és garanciális ügyintézés:
   - Amennyiben az áru átvételekor sérülést vagy minőségi problémát tapasztal, úgy minőségi reklamációját a Minőségi reklamációs adatlap kitöltésével 72 órán belül tudja jelezni az Ügyfélszolgálatunk felé.
   - A használat során meghibásodott termékeket szintén a Reklamációs adatlap kitöltésével kell jelezni az Ügyfélszolgálatunknak. A forma nyomtatvány a Letöltések menüpontban letölthető.
   - Az ügyfél feladata eljuttatni a hibás terméket cégünkhöz. Amennyiben a jótállási jegyen a márkaszerviz a garancia kötelezettje, a hibás terméket nem a GNT impex Kft.-hez, hanem az adott szervizbe kell eljuttatni.
   - A garanciális időszakon belül a hibás termék javításra vagy cserére kerül a márkaszervíz javaslata alapján. Amennyiben nem javítható vagy nincs csereáru, a hibás terméket jóváírjuk.

   Garanciális igény érvényesítését kizáró okok:

  • a termék nem rendeltetésszerű használata, a termékspecifikációtól eltérő üzemeltetés,
  • szakszerűtlen karbantartás,
  • bármely, a hibát vagy annak okát előidéző beavatkozás vagy javítás, amelyet nem a jótállási jegyen feltüntetett szakszerviz végez el.

   A fenti okokból bekövetkezett hibák esetén a javítás költsége a Vásárlót terheli a garanciális időn belül is. Bármely termék tisztítása, karbantartása nem tartozik a garanciális feladatok közé.

3. Visszáru:
   - Arra az esetre, ha tévedésből többet rendelt cégünktől, illetve ha az árut nem kívánja, vagy nem tudja értékesíteni, az alábbi feltételekkel biztosítunk áru- visszavételi lehetőséget.
   - Visszáru igényt kérjük a Visszáru adatlap pontos kitöltésével jelezni az Ügyfélszolgálatunk felé. A forma nyomtatvány a Letöltések menüpontban letölthető.
   - A visszáru igény nem automatikusan kerül befogadásra, a GNT impex Kft. a visszárutól és az áru átvételétől eltekinthet.

   Kizárólag bontatlan, sérülésmentestermékeket áll módunkbanjóváírni, kezelési költség levonása ellenében, melynek mértéke időarányosam a számla kiállításától számítva a következő:

  • 1 hónapon belül: -10%,
  • 1 hónapon túl egyedi elbírálás lehetséges.

   
   - A visszavásárlási igényt 3 munkanapon belül elbíráljuk, amelyről az ügyfélszolgálat értesíti Önt. 
Az elbírálást követően a visszáru cégünkhöz történő eljuttatásáról Önnek kell gondoskodnia 2 héten belül.
   - A visszáru átvételét követően ügyfélszolgálatunk 3 munkanapon belül elkészíti a helyesbítő számlát, amelyen jóváírja a visszáru értékének kezelési költséggel csökkentett összegét.
   - Amennyiben 2 héten belül nem juttatja el a visszárut cégünkhöz, visszáru igénye belső ügyviteli folyamataink következtében automatikusan törlődik rendszerünkből, és újra kell kezdeni a folyamatot. Ennek elkerülése érdekében javasoljuk, hogy időben gondoskodjon a termékek visszajuttatásáról.

   A visszáru-lehetőség az alábbi esetekre NEM vonatkozik:

  • megszűnt termék,
  • a termék csomagolása időközben megváltozott,
  • a termék csomagolása sérült,
  • az ügyfél konkrét igényére rendelt termék,
  • szigorú számadású nyomtatvány,
  • áruvételt követően 90 nap elteltével,
  • nem a GNT impex Kft. által forgalmazott termék,
  • vegyi áru, vagy szezonális termékek (naptár...)
  • ajándékakciós termék (olyan termék, amelyhez ajándék járt),
  • kiárusításban vásárolt termék,
  • a termék csomagolásán kézi felirat, saját címke van.


   A fent részletezett reklamáció- és visszárukezeléssel kapcsolatos eljárásunk célja, hogy minél gyorsabban, gördülékenyebben tudjuk Partnereink igényeit kiszolgálni és az adminisztrációt a lehető leggyorsabban elvégezni. Javasoljuk, hogy a rendeléseiket csak írásban (email, fax, webshopon keresztül) adják le. A telefonon leadott rendeléseket nem áll módunkban se reklamáció, se visszáru címszó alatt elfogadni.

   Amennyiben az áru átvételekor vagy azt követően a számlán vagy szállítólevélen olvasható árumennyiséghez képest eltérő mennyiséget kapott (többet vagy kevesebbet), vagy olyan árut kapott, mely egyáltalán nem szerepel a számláján, úgy az eltérést a honlapunkon található Mennyiségi reklamációs adatlap  kitöltésével az Ügyfélszolgálatunknak tudja bejelenteni a számla átvételét követő 72 órán belül.